Aktuellt Några av våra kunder har fått felaktigt två fakturor under början av juli
7.7.2022

Några av våra kunder har fått felaktigt två fakturor under början av juli

På grund av tjänsteleverantörens problemsituation skickades fakturor till en del av våra kunder (ca. 140 st) två gånger i början av juli. Vi ber våra kunder att kontrollera mottagna fakturor och jämföra dem med varandra. Om fakturanummer är samma behöver du inte betala räkningen en gång till. Om du redan har betalat identiska fakturor kommer det inbetalda beloppet att krediteras från nästa faktura. Vi ber om ursäkt för besväret.

Aiheeseen liittyviä uutisia

Kundmeddelande

En bugg i Herrfors-appens BETA/analysvy

Läs mer
Kundmeddelande

Uppdaterade elförsäljnings- och nättjänstvillkor från och med 1.12.2024

Läs mer
Kundmeddelande

Med nya Herrfors-appen sparar du el, miljö och utgifter

Läs mer