Ajankohtaista Osa asiakkaistamme on virheellisesti saanut kaksi laskua heinäkuun aikana
7.7.2022

Osa asiakkaistamme on virheellisesti saanut kaksi laskua heinäkuun aikana

Palveluntarjoajan ongelmatilanteen takia noin 140 asiakastamme on saanut virheellisesti saman laskun kahteen kertaan heinäkuun alussa. Pyydämme asiakkaitamme tarkistamaan saapuneet laskut, ja vertaamaan niitä toisiinsa. Mikäli laskunumerot ovat identtisiä, ei laskua tarvitse maksaa toista kertaa. Mikäli kuitenkin olet ehtinyt jo maksaa molemmat laskut, hyvitämme maksetun summan seuraavalla laskulla. Pahoittelemme aiheutunutta häiriötä. 

Aiheeseen liittyviä uutisia

Asiakastiedote

Virhe Herrfors-sovelluksen BETA/analyysinäkymässä

Lue lisää
Asiakastiedote

Päivitetyt sähkönmyynti- ja verkkopalveluehdot 1.12.2024 alkaen

Lue lisää
Asiakastiedote

Uudella Herrfors-sovelluksella säästät sähköä, luontoa ja lompakkoa

Lue lisää