Aktuellt Vill du betjäna Finlands nöjdaste elkunder? Nu rekryterar vi en kundrådgivare till Ylivieska
31.1.2023
Rekry

Vill du betjäna Finlands nöjdaste elkunder? Nu rekryterar vi en kundrådgivare till Ylivieska

 

Välkommen att söka jobb som kundrådgivare hos oss på Herrfors. Vi ser fram emot din ansökan senast den 12. februari.


Som kundrådgivare upplever du aldrig en tråkig dag på kontoret, de utmanande och omväxlande arbetsuppgifterna tillsammans med de energiska arbetskamraterna och landets bästa kunder gör att du hålls alert under hela dagen. För att du skall trivas hos oss behöver du tycka om att lära dig nya saker och även känna dig hemma i en arbetsmiljö var många saker händer samtidigt.


Herrfors levererar den energi och den fjärrvärme våra kunder behöver på ett miljövänligt och kostnadseffektivt sätt. För tillfället jobbar 12 personer vid Herrfors kundbetjäning. Vi söker nu en kundrådgivare till vårt kontor i Ylivieska för tillsvidareanställning.

 

Arbetsuppgifter

Som kundrådgivare betjänar du våra kunder via telefon, e-post, ansikte mot ansikte och chat samt deltar vid behov i olika mässor/kundevenemang.  Till tjänsten hör även olika typer av back-office uppgifter: vi har omväxlande arbetsbeskrivning, och tråkigt på arbetet får du inte. Kundrådgivarens roll är att svara på kundernas frågor, att marknadsföra och berätta åt våra kunder om våra produkter, samt att uppdatera kunduppgifter och hantera elavtal. Den slutgiltiga arbetsbilden skapas baserat på tidigare arbetserfarenheter, utbildning samt den sökandes personliga egenskaper.

 

Vem är du / kvalifikationer

Vi önskar att du är en serviceorienterad lagspelare med goda kommunikationsegenskaper samt en positiv attityd. Du får energi av att hjälpa andra och genom att utveckla dina egna kunskaper i en arbetsmiljö som genomgår fortsatt förändring. Om du är intresserad av utmaningar och vill jobba inom en aktiv organisation så är Herrfors den rätta organisationen för dig.  


Du bör kunna kommunicera flytande på finska och engelska med våra kunder, svenska ses som en merit. 

 

Din utbildning / relevanta erfarenheter / kompetenser

Du har

  • En passande högskoleutbildning (tex. merkonom el tradenom)
  • Erfarenheter av kundbetjäning samt en äkta vilja att utveckla dina kundbetjäningsegenskaper.
  • Förmåga att lära dig nytt och tar ansvar för dina egna arbetsuppgifter.
  • Lätt för att använda och lära dig nya moderna dataprogram.

 

Vi erbjuder dig

  • En intressant och utmanande position i en bransch som är i ständig förändring.
  • Konkurrenskraftiga förmåner
  • En trivsam arbetsmiljö
  • Humoristiska kollegor
  • Möjlighet att utvecklas

 

Tilläggsuppgifter

Team Leader Katri Lehtola, katri.lehtola@katterno.fi

 

Din ansökan

Vill vi ha senast den 12.2.2023, herrfors.fi/rekry. Tjänsten besätts genast vi hittar en lämplig kandidat, så sänd in din ansökan så snabbt som möjligt.


Länk till ansökan

Relaterade nyheter

Kundmeddelande

Uppdaterade elförsäljnings- och nättjänstvillkor från och med 1.12.2024

Läs mer
Kundmeddelande

Med nya Herrfors-appen sparar du el, miljö och utgifter

Läs mer
Kundmeddelande

Övergå till e-faktura – vinn en sladdlös dammsugare!

Läs mer
Kundmeddelande

Välkommen att fira Kaukonpäivä med oss i Ylivieska 1.3.2024!

Läs mer
Kundmeddelande

Frågor och svar om elbrist

Läs mer
Kundmeddelande

Övergå till e-faktura – vinn en träningsklocka!

Läs mer
Kundmeddelande

Som kund får du framöver viktiga kundmeddelanden som SMS och e-post

Läs mer
Kundmeddelande

Så kan vi undvika en energikris - Roger Holm och Kristian Finell reder ut begreppen

Läs mer
Kundmeddelande

Genom att aktivera vår SMS-tjänst får du avbrottsinformationen rakt i mobilen

Läs mer