Kundservice här hej!

Oavsett om du redan är kund hos oss eller bara funderar på att bli - tveka inte att ta kontakt med oss.

Telefonservice Jakobstad: må-fre kl 10-15 

Tel: (06) 781 5300

Köpmansgatan 10, 68600 Jakobstad

E-post: info@herrfors.fi

Felanmälan 24h


Telefonservice Ylivieska: må-fre kl 10-15

Tel: (08) 411 0400

Torikuja 3, 84100 Ylivieska

E-post: laskutus.yka@herrfors.fi

Felanmälan 24h

Samtalen till Herrfors kundtjänst spelas in för att garantera kvaliteten och för att lösa eventuella tvister.

Kundmeddelande
3.12.2024

En bugg i Herrfors-appens BETA/analysvy

Läs mer
Nyhet
26.11.2024

Herrfors har för sjätte året i rad placerat sig bland de tre bästa företagen i den årliga kundnöjdhetsundersökningen för elförsäljning

Läs mer
Kundmeddelande
1.11.2024

Uppdaterade elförsäljnings- och nättjänstvillkor från och med 1.12.2024

Läs mer
Elnät
2.7.2024

Resultaten av Herrfors Nät-Verkkos utvecklingsplans offentliga hörande har publicerats

Läs mer
Rekry
4.6.2024

För att övervaka vårt elnät och produktion söker vi nu en driftsoperatör till Jakobstad

Läs mer
Evenemang
17.5.2024

Välkommen på solpanelsvisning i Sandsund 25.5.2024!

Läs mer

Inga lediga tjänster för tillfället, men du kan ändå skicka in en öppen ansökan!

Herrfors Nät-Verkkos bästa tips vid ett elavbrott

Vad borde man göra vid elavbrott och hur kan man vara förberedd? Här kan du bekanta dig med Herrfors Nät-Verkkos instruktioner - oavsett om det är ett distributionsfel som uppstått i elnätet eller ett strömavbrott orsakat av elbrist.


Elavbrott - vad ska man göra ›
Avbrottskarta ›
Kontakta oss ›
SMS-tjänst för avbrott ›
Driftsmeddelanden ›
Frågor och svar om elbrist
 ›

Ska du bygga hus?

Kontakta oss genast du behöver en elanslutning. Från det att du beställt en elanslutning tar det oftast 4–12 veckor innan du är ansluten så se till att du beställer i god tid.

 

Mer information om elanslutning